در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

ولادت امام محمد باقر (علیه السلام)

 

 

ولادت امام محمد باقر (علیه السلام)  

 

 و حلول ماه مبارک رجب  

 

بر تمامی شما عزیزان مبارک باد  

 

 

 

 

امام کاظم علیه السلام فرمود :

رجب نهر فى الجنه اشد بیاضا من اللبن و احلى من العسل فمن صام یوما من رجب سقاه الله من ذلک النهر.

رجب نام نهرى است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‏تر هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد خداوند از آن نهر به او مى‏نوشاند.  

(من لا یحضره الفقیه، ج 2، ص 56، ح 2 _ وسائل الشیعه، ج 7، ص 350، ح 3) 

  -----------------------------------------------------------------

امام على علیه السلام فرمود :

شهر رمضان شهر الله و شعبان شهر رسول الله و رجب شهرى

رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.

(وسائل الشیعه، ج 7 ص 266، ح 23)  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 http://yasarallah-hosein.rozblog.com/

الصادق علیه السلام:

«صاحِبُ النِّیَّةِ الصّادِقَةِ صاحِبُ القَلبِ السَّلیمِ ، لأَِنَّ سَلامَةَ القَلبِ مِن هَواجِسِ المَحذوراتِ بِتَخلیصِ النِّیَّةِ للّه فِى المورِ کُلِّها»

کسى که نیّت درست داشته باشد، دل سالم و پاک دارد، زیرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شیطانى به سبب خالص گردانیدن نیّت در همه کارها براى خداوند است.

افسر سایبری موعود یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:56 http://cyberofficerpromised.persianblog.ir/

أین الرجبیون؟؟

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد