در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

خاطره ی یکی از محافظان حضرت آقا از ایشان

   خاطره ی یکی از  

 

محافظان حضرت آقا از ایشان

               
 
حجت الاسلام دانشمند : اگر من از مظلومیت رهبر بگویم شاید دلتان خون بشود ، 
خیلی مظلومند ایشان . این موضوع را من با یک واسطه می گویم .  
با یکی از محافظ های آقا در حرم امام رضا روبروی ضریح ، دو به دو با هم بودیم .
  
گفتم از آقا چه خبر ؟ 

میگفت ما روزهای دوشنبه ، ( این را میگفت و گریه میکرد ) 
می رویم سرکشی میکنیم به خانواده شهدا . آقا می فرمودند  
به خانواده شهدا نگویید که ما می آییم که به زحمت نیافتند . 
 
برای خواندن این خاطره به ادامه مطلب بروید . . .

 
یک ربع قبل آقا در ماشین هستند ما درب میزنیم و میگوییم آقا می خواهند  
تشریف بیاورند منزل و یک سلام و علیکی با مادر و پدر شهید نمایند .
یکبار رفتیم درب خانه دو شهید ، من خودم رفتم دیدم درب باز است و آب و جارو کرده اند .  
درب زدم ، مادر شهید آمدند دم درب و گفتند : آقا کو ؟
گفتم : کدام آقا ؟
گفت : مقام معظم رهبری کجاست ؟
گفتم : شما از کجا می دانید ؟
شروع کرد به گریه کردن ، گفت دیشب خواب بچه هام را دیدم ، بچه ها آمدند گفتند  
خوش بحالت ، فردا سید علی می خواهد بیاید خانه تان .
به اینجا که رسید ، مقام معظم رهبری هم رسیدند به درب خانه .

بعد مادر شهید گفت من خواب دیدم که امام هم تشریف آوردند و 
گفتند فردا آقا سید علی آقا می خواهند بیایند ، ما هم تبریک می گوییم . 
و یک مطلبی هم امام فرمودند و پیغام دادند که من به شما بگویم .
  
مقام معظم رهبری فرمودند چه پیغامی ؟
  
مادر شهید گفتند : امام فرمودند سلام ما را به آقا سید علی آقا برسانید و  
 
به ایشان بگویید اینقدر از خدا طلب مرگ نکن ! فرج نزدیک است ان شاءالله
نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 http://labbaik-ya-hosein.blogfa.vom

سلام
انشاءالله توفیق داشته باشیم ماهم نمازامونو اول وقت بخونیم...
...................
با پست " شهید آیة الله محمّد صدوقی" بروزم...
...................
التماس دعا

موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام صدر دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:13 http://imamsadr.ir

با سلام و احترام
از تماس شما با سایت موسسه سپاسگزاریم. متاسفانه در حال حاضر امکان تبادل لینک در سایت موسسه موجود نیست.چنانچه مطلبی درباره امام موسی صدر در وبلاگ داشته باشید این مطلب با نام و آدرس صفحه شما روی سایت قرار خواهد گرفت
با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد