در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

سگ توله ها بدانید : خط قرمز ما حرم حضرت زینب (س) ست . . .

خواهری بود غمخوار اهل بِیتش . تا آخرین روز عمرش هم پای دین خدا ایستاد ، با تمام بلاها و مشکلاتی که دید خم به ابرو نیاورد و مقاومت و کم نیاوردن در برابر دشمن رو به ما شیعیان آموخت . گویا رنج ، سختی و نگرانی برای زینب (سلام الله علیها) هیچ وقت تمامی نداره و این بانوی بزرگوار باید دائماً در مصائب باشند و به قول یه اهل دلی این خمپاره هایی که به حرم حضرت زینب و حوالی آن برخورد کرد میخواسته به حرم بی بی رقیه (سلام الله علیها) بخوره ولی مثل کربلا ، شام و کوفه باز هم عمه فدایی و سپر شد تا ضربه ای به امانتِ امام حسین (علیه السلام) وارد نشه .


این روزها که همه درگیر توافقات ، مسائل اقتصادی ، تخریب دولت قبلی ، دندون تیز کردن برای آرمان های انقلاب ، تنها گذاشتن امام خامنه ای و امام زمان عج و . . . هستن ، آدم یاد غربت مردم سوریه می افته که همچون مردم مظلوم فلسطین چطور گیر یه سری آدم حروم زاده افتادن و هیچ کس تو دنیا به فکر این انسان ها نیست . ولی ما بچه هیئتی ها و امام حسینی های ایران اسلامی به این وهابی های کثیف و وحشی که همان صهیونیستهای اسرائیلی هستن فقط با ظاهری متفاوت اعلام می کنیم که " ما تنها گوش به فرمان امام و رهبرمان ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) ، هستیم و اگه روزی فرمان جهاد صادر کنن ، عالم رو برای وهابی ها ، اسرائیلی ها و دیگر مستکبرین جهان ، جهنم می کنیم و کاری می کنیم تا دیگه به سر یه سری ترسوی نامرد نخوره که بخوان حرم عمه جان ما رو تخریب کنن . . . ما بر عکس برخی از مسئولین سازش کار و منافق صفت کشورمون که نون سابقه ی خودشون رو می خورند ، ولایت مدار ، با بصیرت ، جان فداییِ رهبر و اهل بیت (علیهم السلام) ، عاشق شهادت هستیم که تاریخ هشت ساله ی دفاع مقدس ِما این حقیقت رو نشون میده !!! "


ما پیرو و شیعه ی همان امام حسین و حضرت زینب ای هستیم که هیچ گاه حاضر نشدند از دشمن امان نامه قبول کنند و با گفتار و رفتارشون هر لحظه بر خواری دشمنان زیاده می کردند و در برابر تمام تحریم ها ، کشتار ها ، سختی ها و . . . تنها گفتند " چیزی جز زیبایی ندیدیم " . حال با این که از آن زمان دور هستیم و نتوانستیم در رکاب عاشوراییان شمشیر بزنیم ولی اعتقاد راسخی به کل یوم عاشورا داریم و همین الان رو هم برای خود عاشورا می دانیم و منتظر دستور ولی امرِ خودمون هستیم تا با شعار " لبیک یا حسین " به عرصه ی جهاد وارد بشیم و جلوی تمام ظلم ها ، زورگویی ها و مظلوم کُشی های دنیا رو بگیریم و راه نفس کشیدن دشمنان بشریت و مستکبرین جهان رو ببندیم .  



پ ، ن : به خدا دلم داره آتیش می گیره از دست این وهابی ها و اسرائیلی ها و استکبار . با وجود این همه دشمن خارجی و این همه درد و غصه یه دفعه یکی مثل آقای بوق میاد میگه : " مردم فلسطین مظلوم هستن ولی نباید ظلم هیتلر را توجیه کنیم ! " یا یه جایی دیگه میگه " مردم سوریه خیلی در رنج هستن ، از یه طرف درگیر وهابی ها و تکفیری ها و از طرف دیگه هم دولتشون از سلاح شیمیایی استفاده می کنه و . . . " به خدا قسم ، من تو عاقل بودن این بشر شک دارم . معلوم نیست کدوم وریه ؟!؟ البته معلومه . عاقبت هر کسی که از ولایت جدا بشه و واسه خودش نظر جداگانه ای داشته باشه چیزی جز هلاکت نیست . شاید به فکر خیلی ها خورده باشه که باید بریم سوریه بجنگیم و . . . ولی ما باید گوش به فرمان رهبرمون باشیم و نه از ایشان عقب بمانیم و نه جلو بزنیم بلکه باید پا بر روی جا پای ایشان بزاریم تا ان شا الله یه روزی به فرمان آقا با این تکفیری ها و اسرائیلی ها وارد جنگ بشیم و انتقام خون مظلومان لبنان ، ایران ، فلسطین و سوریه رو ازشون بگیریم . این ایام وظیفه ی ما افزایش علم و بصیرت ، دنبال کردن اخبار جهان و منطقه ، سیر در تاریخ ، گوش به فرمانیِ امام خامنه ای ، ورزش ، تهذیب ، دیدن و شناختن دشمن ، تهدید کردن و ترساندن دشمن هست که باید به این رسالات خود به نحو احسنت عمل کنیم تا ان شا الله مورد قبول واقع بشه . "" پیروزی از آنِ ماست ""


 


نظرات 21 + ارسال نظر
صبح الوند همدان سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 http://sobhealvand.ir

با سلام خدمت شما همکاران گرامی
اگر مایل به تبادل لینک هستید،ما را با نام پایگاه خبری صبح الوند در لینک خود اضافه نمایید. لطفا پس از قرار دادن لینک، در قسمت نظرات سایت اطلاع دهید تا ما هم شما را لینک کنیم.
http://sobhealvand.ir/
با تشکر
صبح الوند

محمد برومند سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://www.yaemam12.blogfa.com

جالب بود مخصوصا سخن سردار قاسمی واقعا همینه.التماس دعای فرج.

سلام بزرگوار؛
ممنون ازحضورودعوتتون
دس مریزاد,جامع وکامل وکوبنده...خیلی خوشم اومد.
نکات ظریف ودقیقی روبیان نمودید...خداخیرتون بده
اجرتون باامام زمان عج
التماس دعای فــــــــــــــــرج
علی علیه السلام یارتون

صبح امید سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:33 http://sobh1.mihanblog.com/

اربعین پایان اولین مأموریت زینب بود با سربلندی...
فقط آنچه ماند این بود که گفت:
"حسین جان فدایی این مأموریت شد رقیه خاتون..."

صبح امید سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:46 http://sobh1.mihanblog.com/

حرم تهدید می شود و این یعنی...
شیعیان ابوسفیان بر سر"یا لیتنا کنا معک"شان هستند...
ولی ما هنوز در گیریم با...

ava سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:17 http://sobheomid92.blogfa.com

سلام مطلب جالبی بود همه گوش به فرمان رهبری هستیم و هرگز اجازه توهین به مرقد حضرت زینب را به این بی صفتان از خدا بی خبر نخواهیم داد .
یاعلی

یک عشق نرگس سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:08 http://nargeseaashegh.blogfa.com

مرگ بر وهابی ها..
مرگ بر آمریکا...

یک عشق نرگس سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:09 http://nargeseaashegh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
با عنوان ”از افعال ماضی متنفرم...“ به روز هستم و منتظر نگاه ها و نظرات گرم شما...
در پناه خدا
یاحق
[گل]

مطهره سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:37 http://golhamishebahar1.persianblog.ir/

سلام.خدا قوت.بله پیروزی از آن ماست...الله اکبر

طلبه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:47 http://mardisavareh.persianblog.ir

من زینبم می خواهم از غم ها بگویم
من بلبلم می خواهم از گلها بگویم
از دامن مادر گرفته تا اسارت
از آنچه دیدم در مصیبتها بگویم
چون خاطرات دینی بسیار دارم
از کوچه ها تا دامن صحرا بگویم
دارم هزاران خاطرات تلخ وشیرین
از کربلا تا شام را یکجا بگویم
از مادرم زهرا بگویم آنچه دیدم
یا آنچه دیدم در اسارتها بگویم
من زینبم گل پرور باغ بلایم
من باغبان لاله های کربلایم
من کشتی صبر علی را ناخدایم
فرمانده گردان صبر کربلایم
من تیغه لا سیف الا ذوالفقارم
انگشتر دست شه خیبر گشایم
من در اسارت نمرای ممتاز دارم
رفته به معراج فلک صوت رسایم
من زینبم پرورده دامان غصمت
شیوا ترین غمنامه شهر صفایم
من آستانه بوس در بار حسینم
چون دوره گرد خیمه آل کسایم
من قهرمان ساحل دریای صبرم
من نسخه پیچ داروی دارالشفایم
من زینبم من زینب مشکل گشایم
تنها ترین شبگرد دشت کربلایم
من تازیانه دست یک دیوانه دیدم
دیوانه ای را مست یک پیمانه دیدم
دیدم زگوشی گوشواره می کشیدند
یک دختری با اشک مظلومانه دیدم
دیدم لب خاکسری با خیزران را
بزم شراب و مجلس شاهانه دیدم
دیدم لبی را می کند قرآن تلاوت
مهمان نوازی دل هم از ویرانه دیدم
دیدم به روی گل آثار سیلی
مجروح پای کودکی دردانه دیدم
دیدم به مهمانی سری را در تنوری
بس گفتنی از زاده مرجانه دیدم
من دیده ام پای پیاده از مدینه
زهرا که از داغ دلش میزد به سینه
من دیدهام یک ارغوان سر بریده
هفتادو دو نیلوفر در خون کشیده
من چهره مهتاب را در آب دیدم
خورشید را دیدم که در خاک آرمیده
من شاهد لبهای خشک بسته داغم
بوسیده ام حلقوم و رگهای بریده
من صبر خود را کنج مقتل آزموده ام
آندم که دیدم دست و انگشت بریده
من اشکها را قطره قطره می شمردم
آن لحظه که میریخت هر قطره ز دیده
من باغ خشک نینوا را آب دادم
چون پای هر یک بوته اش اشکم چکیده
چون صابرم ، شد قسمتم محمل سواری
با اشک کردم لاله ها را آبیاری
من اشکبوس لاله های داغدار دارم
از شام تا شهر مدینه پاسدارم
می شیر یرخ بیشه دشت حجازم
از کربلا تا کربلا در اقتدارم
من ناظر سر نیزه های داغ بودم
شبگرد یک صحرای یرخ مرگبارم
من پیکری دیدم کنار یک مشک بی آب
این صحنه کرده تا قیامت بی قرارم
من یاس را در رشته زنجیر دیدم
خشکیده از گرما گل سرخ بهارم
بار سفر را روی محمل ها ببستم
دست رقیه بود آن شب بین دستم
حاج داود یداللهی
سلام علیکم...
واقعا زیبا بود
خداقوتـــ بابته تلاش های بی وقفه شما بزرگوار
لعنت بر آن هیی که دل بی بی زینبــ (سلام الله علیها) را خون کردند...
موفق و مویدباشید
التماس دعای فــــــــــــــرج
یاحق

طلبه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:50 http://mardisavareh.persianblog.ir

راستی؛ خودم رو در جمع دوستان نمی بینم...
خطای دید این حقــــیره یا خیر...؟؟؟؟

ناصر سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

ای حق نیافریده کسی را مثال تو
خورشید جلوه ایست ز نور جمال تو
ای محرم حریم خداوند ذو الجلال
ای عقل مانده مات ز جاه و جلال تو
هرجا به ایه آیه قرآن که بنگرم
گفته خدا سخن ز جمال و کمال تو
ای برگزیده ای که تویی ختم انبیا
وین افتخار داده به تو ذو الجلال تو
امشب به وادی دل من شور محشر است
سرد است ان دلی که ندارد خیال تو
ای کعبه امید همه در نماز عشق
محراب ماست ابروی هچون هلال تو
دامان اهل بیت تو حبل المتین ماست

دست توسل من و دامان آل تو
من کیستم غلام غلامان کوی تو
ای کاش پا نهد به سر من بلال تو
هر کس گشود لب چو (وفایی) به مدح تو
یک نکته هم نگفت سخن از وصال تو

ما شا الله . . .

معراج شهداء سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:48 http://rasmeasheghei.blogfa.com/

سلام علیکم؛
ممنون ازدعوتتون
پست بسیارخوبی بود...انشاءالله خداونددرزمره شهدای کربلاقرارتون بده.

روز اول ماه صفر(ضمن انجام اعمال مشترک هرماه): خواندن نماز اول ماه که آن دو رکعت است، در رکعت اول بعد از «حمد» سی مرتبه سوره «توحید» و در رکعت دوم بعد از «حمد» سی مرتبه سوره «قدر» بخواند و بعد از نماز صدقه ای در راه خدا بدهد،هر کس چنین کند، سلامت خود را در آن ماه از خداوند متعال گرفته است.

التماس دعای فرج داریم
یاعلی ع

عطر ظهور چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 http://www.atre-zohur.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام،مطلب بسیار کوبنده ای بود
اجرشما با سیدالشهدا(ع)
مطلبی با عنوان سربار یا سرباز در وبم گذاشتم که حرف دل خیلی هامون هست
دعوت می کنم بخونیدو حتما برام نظر بذارید
یامهدی

سید چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56

با یه پوستر درباب مناظره تو رئیس جمهور ب روزم
www.jalili0151.blogfa.com

صبح امید چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 http://sobh1.mihanblog.com/

حرم تهدید می شود و این یعنی...
شیعیان ابوسفیان بر سر"یا لیتنا کنا معک"شان هستند...
ولی ما هنوز در گیریم با...

مهسا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://www.delane.blogsky.com

سلام. عالی بود مثل همیشه ...
اون اقای بووووووق رو تحویل نگیرین بابا! پیر شده مشاعرشو از دست داده

منتظران آقا(عج) چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:32 http://fasle-hamahdi.blogfa.com

تهدیدمان کردند
تحریممان کردند
لب تشنه جان می دهیم...
سازش نمی پذیریم....
شرمنده ایم عمه سادات
لبیک یا حسین(ع)
لبیک یا خامنه ای(حفظ الله )
اللهم ارزقنا توفیق الشهاده

یا ثارالله پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:51 http://www.sarala.blogfa.com

سلام دوستم. . . .
عرض ادب و احترام
طاعات قبول
وب خوبی داری... .
*********
ای آب فرات از کجا می آیی
ناصاف ولی چه با صفا می آیی
خودرا نرساندی به لب خشک حسین
دیگر به چه رو به کربلا می آیی
***************
آن حسینی که شرف یافته دین از شرفش

سروجان داد ز کف تا نرود دین ز کفش

هدف تیر بلا ساخت علی اصغر خویش

تا که سر مشق بگیرد بشر از این هدفش
********************
با دوتا مطلب آپ هستم منتظر حضور گرمت هستم
با تشکر
التماس دعا
یا علی مددی

کاش می شد بنویسم که گرفتار شدم

مثل خورشید گرفتار شب تار شدم



مرد این شهرمو به پیرزنی مدیونم

این هم از غربت من بود که ناچار شدم



من نمی خواسته ام مایه ی دلواپسی

معجر زینب کبری شوم انگار شدم



تا بدهکاری خود را به همه پس دادم

به تو اندازه ی یک شهر بدهکار شدم



دیدم از مردم این شهر خریدارتری

علت این بود اگر یوسف بازار شدم



من دراین خانه تو در خانه خولی تازه ...

....با تو همسایه ی دیوار به دیوار شدم



کاش میشد بنویسم کفنی برداری

کفنی نیست اگر پیرهنی برداری

سروده ی علی اکبر لطیفیان

حرف تو جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 http://harfeto.ir

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" جنگ‌طلبان بدانند خط قرمز ما حرم حضرت زینب (س) است "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/18606
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): راه وسط، همان راه اسلام است؛ نگاه کنیم ببینیم اسلام به ما چه میگوید، اسلام از ما چه میخواهد. راه موفقیت این است که دنبال رضاى الهى و دنبال انجام تکلیف الهى باشیم."
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد