در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

انتقاد شدید از عزاداری . . . ؛ با امام حسین (ع) میتوان دنیا را گرفت !!!!

امام خمینی (ره) می فرمایند :
---

روضه سید الشهداء
برای حفظ مکتب سید الشهداء است . آن کسانی که می گویند روضه سیدالشهداء را نخوانید ، اصلا نمیفهمند مکتب سید الشهداء چه بوده و نمی دانند یعنی چه ، نمی دانند این گریه ها و این روضه ها حفظ کرده این مکتب را . الان ۱۴۰۰ سال است که با این منبرها با این روضه ها و با این مصیبت ها و با این سینه زنی ها ما را حفظ کرده اند … سید الشهدا را این گریه ها حفظ کرده است . مکتبش را ، این مصیبت ها و داد و قالها حفظ کرده ، این سینه زنی ها و این دستجات … اینها حفظ کرده … هیاهو می خواهد ، هر مکتبی هیاهو می خواهد ، باید پایش سینه بزنند ، هر مکتبی تا پایش سینه زن نباشد ، تا پایش گریه کن نباشد ، تا پایش توی سر و سینه زدن نباشد حفظ نمی شود … این گریه ها زنده نگه داشته مکتب سید الشهدا را ، این ذکر مصیبت ها زنده نگه داشته مکتب سید الشهدا را . ما باید برای یک شهیدی که از دستمان میرود علم (پرچم) به پا کنیم ، نوحه خوانی کنیم ، گریه کنیم ، فریاد کنیم … این یک متینگ و فریادی است برای احیاء (زنده نگاه داشتن) مکتب سید الشهدا … این روضه خوانی ها و مصیبت و گریه است که کشور شما را حفظ کرده … با این هیاهو ، با این گریه ، با این نوحه خوانی ، با این شعر خوانی ، با این نثر خوانی ما می خواهیم مکتب را حفظ کنیم ، چنانچه تا حالا هم حفظ شده است …
---

همین گریه ها نگه داشته ما را . گول این شیاطینی که می خواهند این حربه (سلاح) را از دست شما بگیرند ، گول اینها را نخورند جوانهای ما ، همین هاست که ما را حفظ کرده ، همین ها هست که مملکت ما را حفظ کرده . تکلیف آقایان است روضه بخوانند . تکلیف مردم است دسته های شکوهمند بیرون بیاورند ، دسته های سینه زن شکوهمند . البته از چیزهایی که بر خلاف مثلا چه هست از آنها پرهیز کنند ، اما دسته ها بیرون بیایند ، سینه بزنند ، هر کاری که می کردند بکنند …

برای دیدن باقی بیانات زیبای امام (ره) به این لینک بروید


---
 پ ، ن : دیگه خون آدم به جوش میاد بس که به هر شیوه و بهانه ای به عزاداری و نوکران امام حسین (علیه السلام) حرف میزنن و ایراد می گیرن . درسته جدیداً توی سبک های عزاداری ، شیوه های زننده و اشتباه زیاد شده ولی بعضی وقت ها می بینیم که از مجموعه هایی که مشکل ندارند یا کم اشکال دارند ، ایرادهای بزرگ گرفته میشه و طوری انتقاد میشه که انگار کلاً با سینه زنی و گریه برای ائمه (علیهم السلام) مشکل دارند . آخه کی گفته حروله کردن مشکل داره ؟ کی گفته عَلم کشی مشکل داره ؟ . . . به طبل گیر میدن ، به زنجیر زدن اشکال می گیرن و . . . به خدا قسم با همین کارها و حفظ شعائر مذهبی و دینی طبق نظر مراجع بزرگوار به خصوص امام خامنه ای میشه عالم رو از ظلم و جور نجات داد و همه رو با امام حسین آشنا کرد . همین عزاداری ها بوده که تا الان دین اسلام ، محفوظ مانده . انتقاد کردن خیلی خوبه ؛ بنده هم از منتقدین مداحان و هیات ها هستم ، ولی باید حواسمون باشه که از سر علاقه ها یا خواسته های خودمون انتقاد نکنیم بلکه ملاک خود رو دین ، روایات و استفتائات مراجع تقلید قرار بدیم تا ان شا الله بتونیم موثر باشیم . لذا از تمام دوستان خودم خواهش می کنم که با شرکت در هیات ها و دسته های سینه زنی و زنجیر زنی به این نهضت رونق بدهند و تا میتونن افراد مختلف رو به این راه جذب کنن تا بعضی ها بچشند که " مستی با ذکر اهل بیت بهتر و ماندگارتره یا با مشروبات الکلی " یا " سینه زنی و حروله برای ارباب قشنگ تر و باهیجان تره یا هر کاری که امروزه در جهان برای تخلیه انرژی انجام میدن ؟! " . . . به قول استادم ، آقای پناهیان ، با امام حسین (علیه السلام) و بچه های بزرگوارشون و . . . میشه عالم رو گرفت و همه رو به اسلام دعوت کرد . تو رو به خدا روی این قضیه فکر کنید .
---
---
در آخر هم پیشنهاد می کنم که حتماً کلیپ صوتیِ زیر که مربوط به بیانات استاد پناهیان در مورد عزاداری و محرم هستش و در آن توصیه های مهمی رو به ما گوشزد می کنن رو دانلود و با دقت گوش دهید . فوق العاده مهم هست این صحبت ها . لطفاً از دست ندهید . . . اگه دغدغه ای برای بهبود دستگاه امام حسین دارید بسم الله . . .
---


لینک دانلود کلیپ ( خواهشاً از دست ندهید )

به ادامه مطلب بروید
لینک دانلود کلیپ استاد پناهیان



بیانات حضرت روح الله (ره) :

« روضه سید الشهداء برای حفظ مکتب سید الشهداء است. آن کسانی که می گویند روضه سیدالشهداء را نخوانید، اصلا نمیفهمند مکتب سید الشهداء چه بوده و نمی دانند یعنی چه، نمی دانند این گریه ها و این روضه ها حفظ کرده این مکتب را. الان ۱۴۰۰ سال است که با این منبرها با این روضه ها و با این مصیبت ها و با این سینه زنی ها ما را حفظ کرده اند… سید الشهدا را این گریه ها حفظ کرده است مکتبش را، این مصیبت ها و داد و قالها حفظ کرده، این سینه زنی ها و این دستجات … اینها حفظ کرده… هیاهو می خواهد، هر مکتبی هیاهو می خواهد، باید پایش سینه بزنند، هر مکتبی تا پایش سینه زن نباشد، تا پایش گریه کن نباشد، تا پایش توی سر و سینه زدن نباشد حفظ نمی شود … این گریه ها زنده نگه داشته مکتب سید الشهدا را، این ذکر مصیبت ها زنده نگه داشته مکتب سید الشهدا را. ما باید برای یک شهیدی که از دستمان میرود علم (پرچم) به پا کنیم، نوحه خوانی کنیم، گریه کنیم، فریاد کنیم… این یک متینگ و فریادی است برای احیاء (زنده نگاه داشتن) مکتب سید الشهدا… این روضه خوانی ها و مصیبت و گریه است که کشور شما را حفظ کرده … با این هیاهو، با این گریه، با این نوحه خوانی، با این شعر خوانی، با این نثر خوانی ما می خواهیم مکتب را حفظ کنیم، چنانچه تا حالا هم حفظ شده است… » (1)


« اسلام را تا حالایی که شما می بینید… سید الشهدا زنده نگه داشته است. سید الشهدا سلام الله علیه … همه جوانان خودش را، همه مال و منال، هرچه بود، هرچه داشت… در راه خدا داد، وب رای تقویت اسلام، مخالفت با ظلم، قیام کرد… ما که دنبال او هستیم و مجالس عزا را از آن وقت به امر امام صادق سلام الله علیه و به سفارش ائمه هدی علیهم السلام، ما به پا می کنیم این مجالس عزا را… اینها را باید حفظ کنید، اینها شعائر مذهبی ماست که باید حفظ بشود، اینها یک شعائر سیاسی است که باید حفظ بشود. بازیتان ندهند این قلمفرساها، بازیتان ندهند این اشخاصی که با اسماء مختلفه و با مرامهای انحرافی می خواهند همه چیز را از دستتان بگیرند، و اینها می بینند که این مجالس، مجالس روضه، ذکر مصائب مظلوم در هر عصری مقابل ظالم قرار میدهد…» (۲)


«الان محرم است و همه دستجات بیرون می آیند، و دستجات باید عزاداری بکنند. عزاداری مهم است.» (3)


«همین گریه ها نگه داشته ما را. گول این شیاطینی که می خواهند این حربه (سلاح) را از دست شما بگیرند، گول اینها را نخورند جوانهای ما، همین هاست که ما را حفظ کرده، همین ها هست که مملکت ما را حفظ کرده. تکلیف آقایان است روضه بخوانند. تکلیف مردم است دسته های شکوهمند بیرون بیاورند، دسته های سینه زن شکوهمند. البته از چیزهایی که بر خلاف مثلا چه هست از آنها پرهیز کنند، اما دسته ها بیرون بیایند، سینه بزنند، هر کاری که می کردند بکنند…» (4)


«(این گفته که) امروز دیگر انقلاب کردیم، روضه دیگر لازم نیست از غلط هایی است که تو دهن ها انداختند، مثل این است که بگوییم امروز ما انقلاب کردیم دیگر لازم نیست که نماز بخوانیم! انقلاب برای این است، انقلاب کردیم که شعائر اسلام را زنده کنیم، نه انقلاب کردیم که شعائر اسلام را بمیرانیم. زنده نگه داشتن عاشورا یک مسئله بسیار مهم سیاسی عبادی است…ما ملتی هستیم که با همین اشک ها سیل جریان می دهیم و خرد می کنیم سدهایی را که در مقابل اسلام ایستاده است… همین گریه هاست که کارها را پیش برده است، همین اجتماعات است که مردم را بیدار می کند… مجالس سر جای خودش باید باشد، و مجالس عزا باید باشد، و اهل منبر باید این شهادت امام حسین سلام الله علیه را زنده نگه دارند، و ملت باید با همه قدرت این شعائر اسلامی را، خصوصا این را زنده نگه دارند، با زنده نگه داشتن او اسلام زنده می شود، «انا من حسین» که روایت شده است که پیغمبر فرموده است، این معنایش این است که حسین مال من است ومن هم از او زنده می شوم… این مجالس را حفظ کنید … اینها اسلام را در قلوب ما زنده نگه می دارد … مجالس عزا را با همان شکوهی که پیشتر انجام می گرفت و بیشتر از او حفظ کنید…» (۵)


«انشاءالله روز عاشورا که جمعیت بیرون آمد، مراسم تعزیه حسین سلام الله علیه باید با قوت خودش باشد، و در راه پیمائی ها همه اش مراسم امام حسین (ع) باشد…» (6)


«عاشورا با «نه» خود، یزیدیان را در طول تاریخ نفی کرد.» (۷)


«باید ماه محرم وصفر را زنده نگه داریم به ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام، که با ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام زتده مانده است این مذهب تا حالا، با همان وضع سنتی، با همان وضع مرثیه خوانی… ما باید حافظ این سنت های اسلامی، حافظ این دسته جات مبارک اسلامی، که در روز عاشورا، در محرم و صفر، در مواقع مقتضی به راه می افتد تأکید کنیم که بیشتر دنبالش باشند، محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است، فداکاری سید الشهدا سلام الله علیه است که اسلام را برای ما زنده نگه داشته است.

زنده نگه داشتن عاشورا با همان وضع سنتی خودش از طرف روحانیون، از طرف خطبا، با همان وضع سابق، و از طرف توده های مردم با همان ترتیب سابق که دستجات معظم و منظم، دستجات عزاداری به عنوان عزاداری راه می افتاد. باید بدانید که اگر بخواهید نهضت شما محفوظ بماند، باید این سنت ها را حفظ کنید. البته اگر چنانچه یک چیزهای ناروائی بوده است سابق و دست اشخاص بی اطلاع از مسائل اسلام بوده، آنها باید یک مقداری تصفیه بشود، لکن عزاداری به همان قوت خودش باید باقی بماند، و گویندگان پس از اینکه مسائل روز را گفتند روضه را همانطور که سابق می خواندند و مرثیه را همانطور که سابق می خواندند بخوانند، و مردم را مهیا کنند برای فداکاری. این خون سید الشهدا است که خون های همه ملت های اسلامی را به جوش می آورد، و این دستجات عزیز عاشوراست که مردم را به هیجان می آورد، و برای حفظ مقاصد اسلامی مهیا می کند. در این امر نباید سستی کرد…» (۸)


«ما ملتی هستیم که با همین گریه ها یک قدرت ۲۵۰۰ ساله را از بین بردیم…» (9)


«اگر قیام حضرت سید الشهدا سلام الله علیه نبود، امروز هم ما نمی توانستیم پیروز شویم، تمام این وحدت کلمه ای که مبدأ پیروزی ما شد، برای خاطر این مجالس سوگواری و این مجالس تبلیغ و ترویج اسلام شد… این محرم را زنده نگه دارید. ما هرچه داریم از این محرم است و از این مجالس… اگر این مجالس وعظ و خطابه و عزاداری و اجتماعات سوگواری نبود کشور ما پیروز نمی شد.» (10)


«من اکنون به ملتهای شریف ستمدیده و به ملت عزیز ایران توصیه می کنم که … و از آن جمله مراسم عزاداری ائمه اطهار و بویژه سید مظلومان و سرور شهیدان حضرت ابی عبد الله الحسین صلوات وافر الهی و انبیاء و ملائکه الله و صلحاء بر روح حماسی او باد هیچ گاه غفلت نکنند.» (11)


سیدالشهدا (ع)، با چند نفر از اصحاب،چند نفر از ارحامشان، از مخدراتشان قیام کردند. چون قیام لله بود اساس سلطنت آن خبیث را به هم شکستند. در صورت،ایشان کشته شدند،لکن اساس سلطنت را شکستند، اساس سلطنتی که می خواست اسلام را به صورت سلطنت طاغوتی درآورد. (۱۲)


سیدالشهدا (علیه السلام) مذهب را بیمه کرد. با عمل خودش اسلام را بیمه کرد. (۱۳)


شخصیت عظیمی که از عصاره ی وحی الهی تغذیه و در خاندان سید رسل،محمد مصطفی (ص) و سید اولیاء،علی مرتضی (ع) تربیت و در دامن صدیقه ی طاهره (س) بزرگ شده بود،قیام کرد و با فداکاری بی نظیر و نهضت الهی خود،واقعه ی بزرگی را به وجود آورد که کاخ ستمگران را فرو ریخت و مکتب اسلام را نجات بخشید. (۱۴)


سیدالشهداء که همه ی عمرش را و همه ی زندگیش را برای رفع منکر و جلوگیری از حکومت ظلم و جلوگیری از مفاسدی که حکومت ها در دنیا ایجاد کردند،تمام عمرش را صرف این کرد و تمام زندگیش را صرف این کرد که این حکومت،حکومت جور،بسته شود و از بین برود؛معروف در کار باشد،منکرات از بین بروند. (۱۵)


کربلا و نام مبارک حضرت سیدالشهداء (ع) را زنده نگه دارید،که در این صورت اسلام زنده نگه داشته می شود. (۱۶)


انقلاب اسلامی ایران،پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است. (۱۷)


سیدالشهدا (ع) مذهب را بیمه کرد. با عمل خودش اسلام را بیمه کرد. (۱۸)


اگر سیدالشهداء‌ (ع) نبود ، این رژیم طاغوتی را اینها تقویت می کردند و به جاهلیت بر می گرداندند،اگر حالا من و تو هم مسلم بودیم،مسلم طاغوتی بودیم،نه مسلم امام حسینی. امام حسین (ع) اسلام را نجات داد. (۱۹)


درحالی که شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) از همه ی خسارتها بالاتر بود،ولی چون او می دانست که چه می کند و کجا می رود و هدفش چیست،فداکاری کرد و شهید شد. امام حسین (ع) با خون خود اسلام را زنده کرد،شما به تبعیت از او اسلام را ضمانت کنید. (۲۰)


همه باید بدانیم که آنچه موجب وحدت بین مسلمین است. این مراسم سیاسی عزاداری ائمه ی اطهار (ع) و به ویژه سرور شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) است که حافظ ملیت مسلمین به ویژه شیعیان اثنی عشر می باشد. (۲۰)


محرم چه ماه مصیبت‏زا و چه ماه سازنده و کوبنده‏ای است. محرم ماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور اولیای خداست که با قیام خود در مقابل طاغوت، تعلیم سازندگی و کوبندگی به بشر داد و راه فنای ظلم و شکستن ستمکار را به خدایی دادن و خدایی شدن دانست و این، خود سرلوحه تعلیمات اسلام است برای ملت ما تا آخر دهر.


محرم ماهی است که به وسیله سید مجاهدان و مظلومان اسلام، زنده شده و از توطئه عناصر فاسد و رژیم بنی‏امیه که اسلام را تا لب پرتگاه برده بودند، رهایی بخشید. اسلام از اول پیدایش، با خون شهیدان و مجاهدان آبیاری شد و به ثمر رسید.

 محرم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم و حق در مقابل باطل قیام کرده و به اثبات رسانده است که در طول تاریخ، همیشه حق بر باطل پیروز شده است.


ماه محرم برای مذهب تشیع، ماهی است که پیروزی در متن فداکاری و خون به دست آمده است.


در صدر اسلام، پس از رحلت پیغمبر ختمی مرتبت پایه‏گذار عدالت و آزادی می‏رفت که با کج‏روی‏های بنی‏امیه، اسلام در حلقوم ستمکاران فرو رود و عدالت در زیر پای تبهکاران نابود شود که سیدالشهداء علیه‏السلام نهضت عظیم عاشورا را برپا کرد.


تمام انبیا برای اصلاح جامعه آمده‏اند… سیدالشهدا روی همین میزان آمد، رفت و خودش و اصحاب و انصار خودش را فدا کرد… جامعه باید اصلاح بشود. باید عدالت در جامعه تحقق پیدا بکند… برای این بود شهادتش، برای این بود که اقامه بشود عدل الهی.


سید الشهدا هم کشته شد، نه اینکه رفتند یک ثوابی ببرند. ثواب برای او خیلی مطرح نبود، آن‏طور رفت که این مکتب را نجاتش بدهد. اسلام را پیشرفت بدهد، اسلام را زنده کند.


زندگی سیدالشهدا، زندگی حضرت صاحب (سلام اللّه‏ علیه)، زندگی همه انبیای عالم همه‏شان این معنا بوده است که در مقابل جور، می‏خواستند حکومت عدل را درست کنند.


سیدالشهداء دیدند که مکتب دارد از بین می‏رود. قضیه قیام سیدالشهداء و قیام امیرالمؤمنین در مقابل معاویه، مسئله‏ای نیست که بخواهند یک مملکت بگیرند. همه عالم پیش آنها هیچ است… مقصد آنها این نیست که کشورگشایی بکنند.


آن حضرت (سیدالشهداء) در فکر آینده اسلام و مسلمین بود. به خاطر اینکه اسلام در آینده و در نتیجه جهاد مقدس و فداکاری او در میان انسان‏ها نشر پیدا کند و نظام سیاسی و نظام اجتماعی آن در جامعه ما برقرار شود. او مبارزه کرد و فداکاری کرد.


هر چه روز عاشورا، سیدالشهدا علیه‏السلام به شهادت نزدیک‏تر می‏شد، افروخته‏ تر می‏شد و جوانان او مسابقه می‏دادند برای اینکه شهید بشوند. همه هم می‏دانستند که بعد از چند ساعت دیگر شهیدند… برای اینکه آنها می‏دانستند کجا می‏روند. آنها می‏فهمیدند برای چه آمدند، آگاه بودند که ما آمدیم ادای وظیفه خدایی را بکنیم؛ آمدیم اسلام را حفظ کنیم.


سیدالشهداء برای اینکه می‏دید جهاد در راه خداست و برای خداست و چون جهاد برای خداست، عزیزانی که از دست می‏دهد، از دست نداده است. اینها ذخایری هستند برای عالم بقا.


شهادت سید مظلومان و هواخواهان قرآن در عاشورا، سرآغاز زندگی جاوید اسلام و حیات ابدی قرآن کریم بود. آن شهادت مظلومانه و اسارت آل اللّه‏، تخت یزیدیان را که با اسم اسلام، می‏خواستند اساس وحی را به خیال خامِ خود محو کنند، برای همیشه به باد فنا سپرد و آن جریان، سُفیانیان را از صحنه تاریخ به کنار زد.


سیدالشهداء علیه‏السلام ، نهضت عظیم عاشورا را برپا کرد و با فداکاری و خون خود و عزیزان خود، اسلام و عدالت را نجات داد و دستگاه بنی‏امیه را محکوم و پایه‏ های آن را فرو ریخت.


سیدالشهداء علیه‏السلام با همه اصحاب و عشیره‏اش قتل عام شدند، لکن مکتبشان را جلو بردند. شکست در مکتب نبود، پیشروی بود، یعنی بنی ‏امیه را تا ابد شکست داد. سیدالشهدا علیه‏السلام با نثار خون خودشان آن رژیم را، رژیم فاسد را شکست داد. (۲۱)


منابع و مآخذ:

۱٫ (صحیفه نور ج ۸/ ۶۹-۷۱)

۲٫ (صحیفه نور ۱۰ ج/ ۳۰-۳۲)

۳٫ (صحیفه نور ۱۰/ ۲۳۹)

۴٫ (صحیفه نور ۱۰/ ۲۱۸)

۵٫ (صحیفه نور ۱۳/ ۱۵۶- ۱۵۸)

۶٫ (صحیفه نور ۱۳/ ۱۷۳)

۷٫ (صحیفه نور ۱۴/ ۲۶۴)

۸٫ (صحیفه نور ۱۵/ ۲۰۳- ۲۰۴)

۹٫ (صحیفه نور ۱۶/ ۲۱۰)

۱۰٫ (صحیفه نور ۱۷/ ۶۰- ۶۲)

۱۱٫ (صحیفه نور ۲۱/ ۱۷۳)

۱۲٫ صحیفه ی نور،ج۷،ص۳۶

۱۳٫ صحیفه ی نور،ج۱۰،ص ۲۱۶

۱۴٫ صحیفه ی نور،ج۱۲،ص ۱۸۱

۱۵٫ صحیفه ی نور،ج۲۰،ص ۱۹۰

۱۶٫ کلمات قصار،امام خمینی (رحمت الله علیه) ص ۵۸

۱۷٫ همان

۱۸٫ صحیفه ی نور،ج۱۰،ص ۲۱۶

۹٫۱صحیفه ی نور،ج۷،ص ۲۳۶

۲۰٫ صحیفه ی نور،ج۷،ص ۵۴

۲۱٫ صحیفه ی نور،ج۹،ص ۲۰۱

۲۲٫ برگرفته از کلمات قصار امام خمینی(رحمت الله علیه)

 

نظرات 26 + ارسال نظر

برای او که برایم نماد خورشید ست

ندیدمش ولی او سال ها مرا دیده ست

ندیدمش ولی از پشت پرده ها حتی -

دلم برای نگاهش همیشه لرزیده ست

سلام مهدی من! روز و ماه و سال به خیر

نگو که لحن سلامت! چه قدر شوریده ست

نگو که لحن سلامت چه قدر غمگین ست

که در حوالی من غم همیشه خندیده ست

در این طرف که منم فصل ها همه سردند

در آن طرف که شمایی... بهار روییده ست؟

در آن طرف که شمایی در این زمستان ها

بگو که عطر بنفشه دوباره پیچیده ست؟

هوای سمت شما ابری است یا آرام؟

در این طرف که هوا سال هاست خشکیده ست

چه ساعتی ست در آنجا؟ شب است یا روز است؟

در این طرف که "زمان" سمت کعبه چرخیده ست -

برای این که هوای تو در تنش جاری ست

که سال هاست "ندیده" فقط تو را "دیده" ست!

وَ گفته اند: تو از سمت کعبه می آیی

ولی "چه وقتش" را هیچ کس نفهمیده ست...



مطهره عباسیان

عطر ظهور چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:13 http://atre-zohur.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار،ممنون ازحضورتون ودعوتتون،لطف دارید
این مطلب هم مانند دیگرمطالب شماعالی وپرمحتوابود،مخصوصا کلیپ استادپناهیان
حرف های استاد کاملا درست است مخصوصا بخشی که حدیث امام علی (ع)را نقل کردند:تبلیغ غریزه مومن است ولی متاسفانه این غریزه دربسیاری از ماضعیف است،چراامام زمان(عج)مابایداین گونه غریب باشند؟
چراسرگرمی ومنبع اطلاعات جوانان ما ماهواره های غربی است و هزاران چرای دیگر...
بایاری خداوند این غریزه را درخود فعال می کنیم و برای مبارزه با اهداف شوم دشمنان اسلام به کار می بندیم،اجرشما با امام حسین(ع)
یاعلی

یــا مـهـدی الــعــجـل چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 http://mahdialajal.blogfa.com/

سلام از سخنانتون استفاده کردیم...
کلیپ و پناهیان هم زیبا بود...
در پناه مولا

افسر سایبری موعود چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 httphttp://cyberofficerpromised.persianblog.ir/

سلام برادر
واقعا ممنون از مطلب عالیت.
خصوصا کلیپ صوتی آخر,خدا حفظ کنه استاد پناهیان رو.
خدا خیرت بده ان شاء الله.

یاعلی

ava چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 http://sobheomid92.blogfa.com

سلام برنامه پندار ساعت هشت شب یا هشت خورده ای از شبکه دو روز جمعه پخش خواهد شد که به برنامه ماهواره ای که دست وهابیون هست پرداخته که در تخریب عزاداری سیدالشهدا هستن..دیدنش خارج از لطف نیست

خادم الشهدا(میشداغ) چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 http://khadem-e-shohada.blogfa.com

سلام
سینه زنی و زنجیر زنی یکی از قشنگترین رسم های عزاداری امام حسین هست و فکر نمیکنم کسی با این موضوع مخالف باشه...شما ببینید در سینه زنی مردم یزد چه اتحاد و عظمتی رو میشه دید ویا در زنجیز زنی و عزاداری مردم زنجان یا هر شهر دیگه...و چه شکوه و وقاری داره
اصل حرف منتقدین باید روی بدعت ها باشه بدعت هایی مثه سینه زنی ریتمیک ویا برهنه شدن و یا قمه زنی
خوب بود...

یا علــــــــی

محمد چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 http://mlasani.blogfa.com/

سلام وب خیلی خوبی دارید ازشما میخوام به وب منم سر بزنید ونظر تون بنویسید

ناصر چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:54 http://nasserbistjan.blogfa.com/

آرزو دارم
ناخواسته بدست آوری آنچه که خواسته ات است،
وشگفت زده با خود بیندیشی............!!!!
آیا کسی برایم آرزو یی کرده بود....!؟

الماس دعا

محمد برومند چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:11 http://www.yaemam12.blogfa.com

سلام با یه پست در مورد زیارت جامعه کبیره بروزم لطفا سر بزنید و نظر بدید.التماس دعای فرج.

صبح امید چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:38 http://sobh1.mihanblog.com/

بالاخره ما هم راهی شدیم...

از دلم تا حرم

چند روزی پیاده روی مانده است؟

"گریه کنان حسین خواهیم آمد کربلا"

هنگام عبور از قتلگاه...

زینب سجاد را به شما آرام کرد...

من را که آرام خواهد کرد...

اربعین نزدیک است...

پرچمدار چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:57 http://atrbat.blogfa.com/

با سلام
وب زیبا و پر محتوای دارین.به ما هم یک سری بزنید و اگر طلاح دیدیت تبادل لینک داشته باشیم.
یا علی...

meykdeh72 چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://meykadeh72.blogfa.com/

سلام.از مطالب جدیدت دیدن کردم و با این مطلب موافقم هرکی هم با من موافقه.بگه یاحسین

یا حسین
فعلا

مطهره چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:58 http://sahba313.persianblog.ir

سلام بزرگوار ممنون از دعوتتون. من با مطالب شما راجع به سینه زنی موافقم ولی فقط چند نکته :
طبق صحبتهای بزرگان و نوع عزاداری بزرگان که تا به امروز دیدم متوجه شدم که موقع عزاداری هم باید احترام را نگه داشت و در عزاداری ها هم نه افراط کرد و نه تفریط .
باز هم تشکر

منتظر زمان چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:03 http://montazerzaman.blogfa.com/

یا حسین
تمام تلاشمو کردم ملی نمیدونم چرا نتونستم کلیپ صوتی استاد رو دانلود کنم؟؟؟؟؟

سید چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:42 http://www.jalili0151.blogfa.com

هو الفتاح
چند سوال این روز ها ذهنم را مشغول کرده، اگر شما هم به این سوالات فکر کردید و به پاسخی رسیدید، حقیقتا خوشا به حالتان.www.jalili0151.blogfa.com

منتظران آقا(عج) چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:02 http://fasle-hamahdi.blogfa.com

سلام خداقوت
من هم باشما موافقم اما نمیدونم درست متوجه منظورتون شدم یا نه...
بنده روضه ها و مداحی های قدیمی و سنگین رو بیشتر می پسندم ؛نه اینکه سینه زنی نداشته باشه نه ولی بعضی از مداح ها بر وزن و آهنگ بعضی ترانه ها که خوانندگان خوندن مداحی میکنن از نظر بنده این بی احترامی به روضه ی امام حسین(ع) هستش! و گاهی چیزهایی میخونن که معنا و مفهومی نداره...
و همچنین مقتل خوانی هارو دوست دارم
برادر مطیعی و عباسی در هیئت شهدای گمنام دانشگاه امام صادق (ع) گاهی مقتل خوانی میکنن و شعر ها و مداحی هایی که میخونن هم با معنا و مفهومه و سینه زنی هم برجاست و خیلی از جوانان هم جذب این هیئت میشن! درخبری از جهان نیوز خوندم که رهبر از این هیئت قدردانی کردند و برپا داشتن مقتل خوانی و روضه های قدیمی را خوب دنستند...
والبته خیلی از هیئت ها همینطورند
ممنون از حضورتون

معراج شهداء پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 http://rasmeasheghei.blogfa.com/

سلام علیکم؛
ممنون ازدعوتتون
احسنت,مطالب خوبی تنظیم میکنیدوبسیاربه جا.
یه امام حسین ع هست باروضه وسینه زنیش,اینونداشته باشیم چه کنیم!
خداخیرتون بده ودرزمره شهدای کربلاقرارتون بده
التماس دعای فرج
یاعلی ع

عطر ظهور پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 http://atre-zohur.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج
هر کجا سلطان هست،دورش سپاه ولشگر است
پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشگر است؟
با خبر باشید ای چشم انتظاران ظهور
بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است
سلام،با مطلبی با عنوان دشمن عقیده ماروهدف گرفته بروزیم ومنتظر حضور گرم والبته نظرات سازنده شما
یاعلی

سلام بزرگوار
ممنون ازحضور ودعوتتون.
خیلیییی خوب بود.بحثهاداریم دراین زمینه...اغلب هدفشون اینه که این یادوخاطره وزنده نگهداشتن عاشورا روکمرنگ کنند برای همین بهمون ایرادمیگیرن وماهم که الحمدلله بیدار...بابت لینک دانلودهم تشکر.
موفق باشید
التماس دعای فـــــــــــــــــــرج
یاحق

چند مدت پیش علی کوچولو از بین جمعیت دوید طرف آقا

محافظا جلوشو گرفتند ، آقا اشاره کردند بزارید بیاد

رفته جلو به آقا میگه : سلام خوبی ، چفیتونو لازم دارید؟...

آقا هم گفتند : چطور ؟ علی هم گفته : گفتم شاید بخواید بدینش به من

آقا هم خندیدن و علی کوچولورو تو بغل گرفتند و نوازش کردند و چفیه رو دادن بهش.

زهرا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 http://montazeran-7.blogfa.com

سلام بزرگوار
ممنون از لطفتون...

مطلب صحیح و به جایی فرمودید.
ان شاءالله که این عزاداریها که اسلام به وجود اینها زنده ست رو به خوبی و هر سال باشکوهتر برگزار کنیم و در زمره ی عزاداران حسینی قرار بگیریم...

لینک صوتی رو هم دانلود کردم... ممنون

موفق باشید.
یا حسیــــن(ع)

نهر خین پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 http://http://nahrekhayen.blogfa.com

با سلام.مطالبتون زیبا بود به ما هم سر بزنید... یا علی.

سادات پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:27 http://sahebegharib.blogsky.com

سلام
خداقوت..اجرکم عندالله
(سه سوره توحید) هدیه به مولا و پدرمون امام زمان "عج"...
من خواستم بگویم..او گفت..:
دلم تنگ شده بود برایت....
اللهم عجل فرج مولانا صاحب الزمان

معراج مومن پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:32 http://amoddin.mahdiblog.com

سلام مطلب بسیارخوب و قابل توجهی بود .
مهم ترین چیزی که امام حسین (ع) به عزاداران خودش
می دهد توفیق توبه است توبه حقیقی توبه ای است که واقعا انسان را عوض می کند.حواسمان باشد تا سفره ماه صقر جمع نشده ، توشه خود را برداریم.
(خوشحال می شوم به وبلاگم سر بزنید.)

حرف تو شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:02 http://harfeto.ir

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" با امام حسین (ع) میتوان دنیا را گرفت "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/19102
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): به دولت‌ها و رؤسای جمهور همواره توصیه کرده‌ام: برای مردم هزینه درست نکنند، مشکل درست نکنند، دغدغه‌آفرینی نکنند،‌ مردم را دچار تشویش و نگرانی نکنند، وعده‌ی بیخود و بی‌مبنا هم ندهند."
یا علی

اااا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:22

هروله درسته نه حروله

خیلی ممنون . به هر دو شکل نوشته میشه . ولی شما درست می فرمایید چون بیشتر به صورت هروله می نویسند . . . ممنون . ببخشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد